Tuesday, September 26, 2006

bac to post again. today is still a veri sadd day fer me x(( But i reali dunwan to tink too much nw. i wan to belive him.i wan to trust him. hey im nt forcin myself to trust him.is i reali reali wan to trust him and to belive him. i can wait fer him.my feelin fer him will nt change until he change before me den i will try to giv upp on him..he make me cry fer him fer 2 days.which let me think more and i think i shld belive him i shld trust him. If wadd he said was nt the true den i will b hurt once again.pls dun hurt me animore will yo0?i reali love yo0! pls dun let my trust on yo0 b gone. everyday i wil c yo0 and it make me feel even more sadd.y wen i dunwan to c yo0 tt tym yo0 kp letting me to c yo0.? and wen i wan to c yo0 yo0 dun let me to c yo0.is dis called fate.? i oso wan to study alr.dunwan to tink so much abt him it onli make me cry make me sadd so wadd fer..i wan to study everythin after exam den see.


babypiinkk

No comments:

Followers

About Me

My photo
It's only for you to find out more about me.